M. tAHA
Üye
-
Konu Sahibi
-
bende bmw x7 çıktı sandımvalla
Çaktırma bende öyle sandımda daldım konuya
daha yenı telefon ya Ahmed abi ondan olsa gerek. arabıstandan almıs alanlarbende hiç görmedim tekno marketlerde
---------- Eklendi @ 00:40:37 ---------- Yazıldı @ 00:38:10 ----------
bide x6 gibi ilk çıktığında çok yüksek fiyatta çıktı türkiye de satilsa da o fiyata alan çok az insan Olurdu bence parasının telefonu değil
---------- Eklendi @ 00:44:44 ---------- Yazıldı @ 00:40:37 ----------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
çok güzel nokia yazdım symbian yazdım ama
---------- Eklendi @ 00:45:53 ---------- Yazıldı @ 00:45:12 ----------
daha yenı telefon ya Ahmed abi ondan olsa gerek. arabıstandan almıs alanlar
çok güzel nokia yazdım symbian yazdım ama
---------- Eklendi @ 00:45:53 ---------- Yazıldı @ 00:45:12 ----------
daha yenı telefon ya Ahmed abi ondan olsa gerek. arabıstandan almıs alanlar
türkiyede yok ya benım haberım yoktu
bi video çekersen fena olmazkesinlikle katılıyorum. symbian devri bitti artık. telefonu parasının hakkıyla kullanamıyorsun. bence nokia nın sonu yakın gibi.
@Cezzbedici3 ben sesıne yarın bakarım sana da soylerım burdan
bi video çekersen fena olmaz
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?