Ah x7 ahhhhh

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
Ah x7 ahhhhh
bugun arkadasdın bırınde nokia x7 gördüm. türkiyede daha rraflara gırmemeısken ben dokundum ona en güzel yanı dokunmatık ve işletim sisteminin belle olmasıı.(şimdi bellede sıstem mı dıyebilirsiniz. bende s60v5 olunca sıstem oluyor ) bende n97 mını var dokunmatık öldu artık bır yere tıklayınca baska yerlere gırebılıyor o yuzden cok sevdım x7 yi. diğer ozellıgı ekranın buyuk olması. ama sorsanız x7 alır mısın dıe almam öncelikle symbiandan kurtulurum. ya galaxy ya da sony x peria alırım
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve -efşan

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
sansım olsa hemen
 

AHMED...

Üye
bende bmw x7 çıktı sandım valla
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve -efşan

Türe

Üye
harbi x7 neden türkiyeye gelmedi?
 

AHMED...

Üye
bende hiç görmedim tekno marketlerde

---------- Eklendi @ 00:40:37 ---------- Yazıldı @ 00:38:10 ----------

bide x6 gibi ilk çıktığında çok yüksek fiyatta çıktı türkiye de satilsa da o fiyata alan çok az insan Olurdu bence parasının telefonu değil

---------- Eklendi @ 00:44:44 ---------- Yazıldı @ 00:40:37 ----------

 

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi


Çaktırma bende öyle sandımda daldım konuya

çok güzel nokia yazdım symbian yazdım ama


---------- Eklendi @ 00:45:53 ---------- Yazıldı @ 00:45:12 ----------

daha yenı telefon ya Ahmed abi ondan olsa gerek. arabıstandan almıs alanlar
 

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
gercketen parasının telefonu olacagını bende sanmıyoru. sonucta nokia
 

Türe

Üye


çok güzel nokia yazdım symbian yazdım ama


---------- Eklendi @ 00:45:53 ---------- Yazıldı @ 00:45:12 ----------


daha yenı telefon ya Ahmed abi ondan olsa gerek. arabıstandan almıs alanlar

yeni değil dostum
 

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
türkiyede yok ya benım haberım yoktu
 
türkiyede yok ya benım haberım yoktu

Telefon Ozellik Ve Bicildiqi Fiyat Yuzunden Turkiye'De Satisi Iptal Edildi Sanirim ..

Yane Bende O Telefona 1 Bin Vermem .. Sonucta Nokia .. Kotulemiyorum .. Ama O Parayi Hak Etmiyor O Telefonn ..

Ama Tasarimi Cok Hosuma Gitti .. Almayi Dusunuyorumm ..
 

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
cidden tasarımı harika
 
X7'nin sesi nasıl en çok onu merak ediyorum 4 hoparlör bu sonuçta Türkiye'ye gelmesini en çok şu ses gücünü görmek için istemiştim
 
nokiayıyı unutun artık sağlam bi işletim sistemi bulmadan ayakta kalamaz tek umudu windowsun mobil işleim sistemi bakalım oda olmassa nokia batar.
 

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
kesinlikle katılıyorum. symbian devri bitti artık. telefonu parasının hakkıyla kullanamıyorsun. bence nokia nın sonu yakın gibi.
@Cezzbedici3 ben sesıne yarın bakarım sana da soylerım burdan
 
Tepkiler: Mazlum Somer ve Cezzbedici3
Bugünlerde telefonları göz atıyorum tam alayım diyorum pat diye birşey çıkıyor , örneğin nokia 302 herşey hesaplamıştım doğru hatırlıyorsam java yoktu nokia artık adam akıllı telefon yapmıyor ucuz telefonlarında birşey çıkıyor mutlaka
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...