AĞustos Böceği Ve Karınca

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
AĞustos Böceği Ve Karınca
AĞUSTOS BÖCEĞİ VE KARINCA

Çinlilerin Versiyonu

Karınca bütün yaz boyunca çalışır ve kış için
evini, yiyeceklerini hazır eder. Ağustos böceği de yan
gelir yatar ve karıncayla alay eder, vur patlasın çal
oynasın yazı geçirir... Ve kış gelir... Karınca
sıcacık yuvasında karnı tok bir şekilde kışı
geçirirken, ağustos böceği açlık ve soğuktan iki gün
sonra ölür.



Türkiye Versiyonu

Karınca bütün yaz boyunca çalışır ve kış için
evini, yiyeceklerini hazır eder. Ağustos böceği de yan
gelir yatar ve karıncayla alay eder, vur patlasın çal
oynasın yazı geçirir... Ve kış gelir... Karınca
sıcacık yuvasında karnı tok bir şekilde kışı
geçirirken, ağustos böceği bir basın toplantısı
düzenleyerek 'etrafta onca aç ve üşüyen varken
karıncalar nasıl bir vurdum duymazlıkla sıcacık
yuvalarında karnı tok yaşayabiliyorlar!!!' diye olayı
kamuoyunun vicdanına sunar...

Atv, Kanal D ve Star Haber zavallı aç ve açıktaki
ağustos böceği ile karnı tok sırtı pek karıncanın
resimlerini yanyana yayınlayarak tarafları tartışmaya
davet eder... Türkiye olayın şokunu yaşamaktadır.
Nerdedir bu ağustos böcekleri, nerdedir bu devlet???

YBKD (Yeşil Böcekleri Koruma Derneği)'den bir
temsilci Star'daki Kırmızı Koltuk programına çıkarak
otuz yıldır çektikleri sefaletin tek nedeninin sırf
yeşil renkli olmalarından kaynaklandığını anlatır.

Diğer yandan Kurbağa Kermit de Eti Beyaz Show'a
çıkarak ekranlarda ilk defa 'Yeşil olmak zor be
arkadaş' adlı şarkısını seslendirir.

Konu bakanlar kurulunda tartışmaya alınır ve
başbakan Kanal D'ye özel konuşarak 'Daha önceki
hükümetler tarafından bunca yıldır sorunları gözardı
edilen değerli ağustos böceği kardeşlerimizin bundan
böyle huzur ve refah içinde yaşamaları için ne
gerekiyorsa yapacağız' der.

Diğer yandan Reha Muhtar karıncayı canlı yayına
alarak 'Reklamını yapmak için zavallı bir ağustos
böceğinin içler acısı durumundan yararlanmayı
utanmıyor musun!' diye bir güzel azarlar...

Karınca ertesi akşam Teke Tek'de ise 'Ağustos
böceğinden yürüttüğün para ve yiyecekleri nereye
sakladın öt çabuk!' diye Fatih Altaylı'dan bir güzel
sopa yer...

Bütün bunlar olurken karınca en sonunda kurtuluşu
yurtdışına kaçmakta bulur... Ve ağustos böceği onun
evine yerleşir, yemeklerin eşyaların üzerine yatar ve
refah içinde yaşar gider...
 

jöly

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

DefectoR

fıkraya bile politikayı karıştırmışınız ya helal olsun
 

darkred

Üye
<div class='quotetop'>(DefectoR &#064; Dec 28 2005, 12&#58;59 PM) [post=239325]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
fıkraya bile politikayı karıştırmışınız ya helal olsun
[/b][/quote]


güzeldi kardeş saolasın
 

crows

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

Salihyet

Üye
100pts lık fıkra gerçekten güzel
 

HuMuRGaN

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

CoYoTe®

Üye
Nelerle Uğraşıyoz Hala Ya...Allah Akıl Fikir Versin
 
türkiyede işler böyle yürüyo ne yapsın karınca çin e kaçmıştır kesin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...