AgileMessenger v3.78

askinsis

Üye
çalışmıyo walla. o kadar uğraştım 6630 telefonum
 

thenry

Üye
saol kardeşim ellerine sağlık
 

nick

Üye
yeni versiyon yükle diyor onuda yükleyince 7 günlük sürüm oluyor yeni versiyonun ücretsiz full sürümü varmı
 

keylog

Üye
valla işe yarasa süper olurdu ama bu da epeydir başıma geldiği gibi sürüm güncelle diyo ve sonrada bu full değil kiii diyo
 
arkadaslar bende nokia N 80 var agileyi kurdum pesinden yama dosyasını kurmak istegimde hata veriyo bu sorunu nasil asacagim yardim ederseniz sevinirim
 
emeği geçenlere teşekkkür . N80 im için arıyordum. inşallah uyar.
 

mahoni80

Üye
çok sağol kanka emğine sağlık