age of magic

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
age of magic
bu oyun karanlık lordların atların kısaca eski zamanın oyunu, önceden elimde bi sürümü vardı ama yenisini buldum... İşte indirme linki:
http://www.dosya.tc/server9/BdOEFp/e_of_magic_symbian_3rd_os9.0_os9.1.SISX.zip.html
 

SHS

Üye
önizleme koyarsan ve linki düzenlersen iyi olur kardeş
 

Haluk.

Üye
link eklenti olarak olsaydı iyi olurdu hem de linki 1 , 2 satır aşağı koysaydin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...