ADSL Kota Hakkında.?

Gokhan43

Üye
    Konu Sahibi
ADSL Kota Hakkında.?
Ya arkadaşlar bu kota işinde pire yeniği falan mı var anlamadım.

Daha 3 gün oldu doğru düzgün dw falan hatta hiç yapmadım ama daha ayın bu vakti 900 MB kota olmuş.Nedir bu iş yaw
 
İnternet Üzerinden İzlediğin Tv Kanalı, veya Dinlediğin radyo veya Flash vesaire her türde Media dosya Kota doldurur. AntiVirüs yazlımının herdakika Veri alış-verişide kotayı doldurur. Msnden kabul ettiğin dosyalarda. Ayrıca Msn de normal yazışırken bile ufak ufak kotayı etkiler ancak fazla yansımaz
 
Bu arada Account'unda çalınmış olabilir. Değişmende fayda var Bi İhtimal
 

Gokhan43

Üye
    Konu Sahibi
Peki Xp'nin İnternet Tavla oyunu da doldurur mu ?
 

Gokhan43

Üye
    Konu Sahibi
PcM@STéR' Alıntı:
Bu arada Account'unda çalınmış olabilir. Değişmende fayda var Bi İhtimal

Değişmen derken şifre değişimi mi ?
 
Dostum nette yaptığın her işlem kotanı etkiler...

Pc masterın dediği gibi...
 
ewet şifreni değiş ve internet tavla fazla bi etki yapmaz!!..
 
Oda Msn gibi Kısmen etkiler ancak 1-2 mb geçmez zannımca ancak bunu anlamanın yolu AirTies modemlerin İçinde Anlık veri alış-verişi takip eden yazılım var. bunu yükleyip ölçe bilirsin eğr bulamaZsan "muhafız" diye Ağ Kontrol Programı var Oda mesela anında gösteriror mesela ben downloada başladığımda Sayacı Çıldırıyor. ancak Msn açarken 1-2 kb falan atıyor saniyede
 

Gokhan43

Üye
    Konu Sahibi
O yazılımı nereden bulabilirim..
 
AirTies Modemlerin Paket İçeriğinden Çıkıyor.. Cd bende değil. Ancak Bir ufak araştırma yapayım ben
 

Caine

Üye
sana ad vereyim sitelerden arat hemen bulursun. turkcedir ve kullanımı cok rahat ve basitt...

INCA Limit 1.0

downloadını aratırsan kesin bulursun. ben kullanıyorum ve cok memnunum
 
evet Programı Buldum.



7,31 MB


Kurma İşlemini yap Şifre falan Bölümü Çıkınca Direk X den kapat yani hiçbir ayar yapma kendisi kursun korkma bağlantına falan birşey olmuyor. ondan sonra Programı aç SAYAÇ yazan yeri tıkla
 
arkadaşlar ne olur cevaplayın facebook,msn gibi kullandığımız şeyler kota doldururmu veya sadece facebook kota doldururmu...
 

Nedved

Emekli Yönetici
İkisi de doldurur...