Gerçekleştirilen Buluşmalar admin ozan'ı askerde ziyaret

kol@j

Üye
    Konu Sahibi
admin ozan'ı askerde ziyaret
Merhabalear maxicep milletinin insanları...




Bir şekilde giderek askerdeki adminimiz ozanı ziyaret etmeyi başardım...
Güvenlik seviyesi oldukça yüksek
özel tarayıcılı koridorlardan ve aramalardan geçerek
hatta özel izin vermeselerdi içeri sızacaktım

fıssst fısst diye açılan pinomatik kapıları aşarak sonunda
KIRKLARELİ VİZE deki adminimiz ozanı ziyaret edebildik

Kendisiyle yüzyüze buluşmak beni çok memnun etti...
oldukça mütevazı ve kültürlü kişiliğini hemen belli ediyor
hatta komutanları dahi memnuniyetlerini, beğenilerini ifade ettiler..

kendisiyle gurur dahi duydum desem yeridir...




biraz kilolu çıkmışım...
sebebi de ozandır
ayıptır söylemesi gittiğimde ozana biraz ikramlık almıştım,
- beraber yiyelim dedi
yarısını bana yedirdi, ondan öyle yani
kabahatli ozandır..

Kendisine hayırlı teskereler diliyorum..

Hayırlı maxicepler.
 
Tepkiler: müzayid_fb, HaymanaLee, GökhanERMCLR ve 23 diğerleri
adamsın adamın dibisin beee Allah razı olsun sağolasın Ozan abimize de hayırlı tezkereler olsun

- - - Eklendi - - -

ama varyaaaa asker gibi asker çıkmış Ozan abimiz valla haaa
 

Praetor

Emekli Yönetici
Vay be hocam
Biz yapamadık sen yaptın, helal olsun.
Güzel çıkmışsınız (kilolarla barışma zamanı gelmiş bence Sizin mesleğin yan etkisi o göbek )

Süper bir buluşma olmuş, ellerinize sağlık
 

kol@j

Üye
    Konu Sahibi
Vay be hocam
Biz yapamadık sen yaptın, helal olsun.
Güzel çıkmışsınız (kilolarla barışma zamanı gelmiş bence Sizin mesleğin yan etkisi o göbek )

Süper bir buluşma olmuş, ellerinize sağlık

Seni askerde ziyaret edemedim oda benim içimde hala derttir Ata Bey
Bir kere fırsat bulmuştum ama o zaman da durumum hiç müsait değildi...
kusura kalma
 

Haydar

Emekli Yönetici
vay be orda olmak isterdim yav
 

Praetor

Emekli Yönetici
Seni askerde ziyaret edemedim oda benim içimde hala derttir Ata Bey
Bir kere fırsat bulmuştum ama o zaman da durumum hiç müsait değildi...
kusura kalma
Yok hocam be canın sağ olsun senin Benim ziyaret edilecek bir durumum yoktu zaten
Ev-kışla, kışla-ev
Düşünmen yeter
 
Hayirli teskereler inşallah kiloyuda dert etmeyin türk kası onlar
 
Tepkiler: falconn00

kol@j

Üye
    Konu Sahibi
Asker ziyareti neden önemlidir ?

İnsan gurbet elde: dostunu bırak düşmanını bile özler

Çoğumuzun ilk gurbet deneyimi de askerliktir

o yüzden etrafınızda asker olan arkadaşınız ya da akrabanız varsa
mümkün olduğunca ziyaret edin yada arayıp hal hatır sorun...
 

aaah ah beni de ziyarete gelecekler mi acaba :? 3 ay kaldı askere gitmeme
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
güzel buluşma olmuş valla Allah razı olsun insan askerdeyken birinin ziyaretine gelmesi kadar güzel bişey yok

Ozan'a da şimdiden hatırlı tezkereler ...
 

ANIL

Admin
Vay be güzel bir buluşma olmuş elinize sağlık
 

doctorrr

Üye
Kilolu falan çıkmamışsın abi rahat ol Güzel olmuş bu buluşma admin beye hayırlı tezkereler...
 
la bu sitede kimse kendi resmini koymadığı için insan merak ediyor valla ozan'ıda gördük sonunda hayırlı teskereler
 

DiaBLoS

Admin
Resimler için teşekkürler . Bu hafta bizde gidecektik . Şartlar el vermedi ... Kısmet .