kol@j
Üye
-
Konu Sahibi
-
Vay be hocam
Biz yapamadık sen yaptın, helal olsun.
Güzel çıkmışsınız (kilolarla barışma zamanı gelmiş benceSizin mesleğin yan etkisi o göbek )
Süper bir buluşma olmuş, ellerinize sağlık
Yok hocam be canın sağ olsun seninSeni askerde ziyaret edemedim oda benim içimde hala derttir Ata Bey
Bir kere fırsat bulmuştum ama o zaman da durumum hiç müsait değildi...
kusura kalma
Asker ziyareti neden önemlidir ?
İnsan gurbet elde: dostunu bırak düşmanını bile özler
Çoğumuzun ilk gurbet deneyimi de askerliktir
o yüzden etrafınızda asker olan arkadaşınız ya da akrabanız varsa
mümkün olduğunca ziyaret edin yada arayıp hal hatır sorun...
aaah ah beni de ziyarete gelecekler mi acaba :? 3 ay kaldı askere gitmeme
Yuh daha yeni mi gördünla bu sitede kimse kendi resmini koymadığı için insan merak ediyor valla ozan'ıda gördük sonunda hayırlı teskereler
Yuh daha yeni mi gördün
Bu da eski bir resmiNegative oluyor kendisi
- - - Eklendi - - -
He birde Pınar görmeden mesajındaki -da ekini ayrı yaz
- - - Eklendi - - -
maxicep şirince gezisi fotoğrafları - MaxiCep
Bunun gibi daha çok buluşma konusu var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?