adımı yanlış yazmıslar evlat

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
adımı yanlış yazmıslar evlat
iki arkadas bir gece yürüyerek
eve dönerlerken, bir tanesi, biraz macera olur eğleniriz
düşüncesiyle ilerideki mezarlığa girip kestirmeden gitmeyi
önerir ve diğeri de hemen kabul eder. Mezarlığın içine
girerler ve yürümeye başlarlar. Çok derinlerden "tong tung"
diye garip seslerin geldiğini farkederler.İki arkadaş bir
taraftan tırsarak bir taraftanda tırstıklarını birbirlerine
belli etmeyerek yürümeye devam ederler ama bu korkunç ses
onlar yürüdükçe artmaktadır. Epey ilerledikten sonra ilerideki
sis bulutunun arkasında bir kıpırtı görürler. İyice
tırsmışlardır artık ama "erkeklik" ya, yürümeye devam ederler.
Sis biraz dağıldığında, farkederler ki, bir mezar başında
yaşlı bir adam, elinde çekiçle mezar taşına birşeyler yazmaktadır.
Bunu gören iki arkadaş, müthiş bir şekilde rahatlayarak sorarlar
adama :
"Üf yahu amca, bu saatte çalışılır mı? Biz de seni hayalet
sanıp korkmuştuk !"
Yaşlı adam da şöyle bir kafasını kaldırıp gençleri süzdükten
sonra sinirle homurdanır :

Adımı yanlış yazmışlar evlat!!
 
Tepkiler: sevimrecep, haltie, jeki01 ve 6 diğerleri

mcnpl4

Üye
ik.side korkudan altına yapmıştır heralde
 

.eRCaN.

Üye
Güzeldi

Teşekkürler
 

Necmati

Üye
hihihihi ne yazmışlar abdülbincabbar mı?
 
korkuları ikiye katlanmıştır eminim....
 

jeki01

Üye
güzelmiş.
sağol Tuba.
 

haltie

Üye
ben okurken korktum nedense
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...