tempestshine
Üye
-
Konu Sahibi
-
Merak ettim, kullandığın Extra Button uygulaması hangisi acaba? fazladan buton ekleyebilmişsin
Ekran alıntısı bana ait değil.Ama program bu ; http://www.maxicep.com/maxipda-turk...symbian-3-unsigned-turkce-maxipda-661036.html
bende 1.05 kuruluda. onda böyle birşey yok, merak ettim
sen baya eskiden kalmışssın.Bu çıkalı baya oldu.
Emegine saglik
bu widget lar nasıl yükleniyor biri hayrına pm atsın ya.mif uzantısı da nedir
Teşekkürler PAŞAM...
eline saglık teşekkürler
- - - Eklendi - - -
eline saglık teşekkürler
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?