Adı deniz olmalı..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Adı deniz olmalı..


Adı deniz olmalı..

Üzerindekiler bana yabancı değil,
Suratındaki yaralar, karalar, kirler
Bana birisini hatırlatıyorsun küçüğüm
Üzerindekiler bana yabancı değil,
Yırtık süeterin, pantolonun, çizmen, çorabın
Sakın pişman olma, kızma, kızdırma
Sembol olmak, katil olmaktan çok daha zor
Yemekten, içmekten, direnmek zor küçüğüm
Ben, ben kimim diye sorarsan
Biz, biz tabiatla kardeşiz
Yemeyle, içmeyle
Hatta uçakla, suyla, kuşla, böcekle
Ama yine de
Bana ne olmuş diye soruyorsan
Kızma, kızdırma
Hani doğruluktan, dürüstlük doğar derler ya
Bence sana Deniz çarpmış küçüğüm
Ki, ben beni bildim bileli
Ne, ben beni buldum kendimde
Nede kendim, beni buldu bende
İşte ortalığın arazisi olup kaynadık dünyanın kazanında
Dünya kazan oldukça ben bir kepçe
Doldum tabaklara birden daha çok kere
Hani ya gülüm işçi olup emek dökercesine
Ben, beni bildim bileli
Ne ben, beni buldum kendimde
Nede kendim, beni buldu bende
Sen bir başka maya gör
Çocuk olursun bir yandan severler
Bir yandan döverler
Okursun adam olursun,
İş bulamadınmı da hiç dinlemez söverler
Ben, ben boks şampiyonu olamam ki dostum
Hayatı nakavt edeyim
Ben kültürümü hayata adadım
Hayatı tanımlayamıyorum
Hayat nedir acaba _?
Hergün paket paket içtiğimiz sigaralar mı?
Akşamları eve gelen babamın
Boş o bomboş bakışları mı?
Bilmiyorum !!!
Yıldızlardan kopup gelmişti dünyama
Yıllanmış ağaçların dökülen sarı yaprakları gibiydi
Etraf toz, toprak, kan, göleç
Adına ne seheryeli diyebiliyorum nede tozpembe
Ama şunu çok iyi biliyorum ki
Bir çocuğumuz olursa Adı DENIZ olmalı,
İster kız ister erkek
Farketmez hiç biri
Fakat bakışları farketmeli
Güneş gibi olmalı
Aydınlatmalı her tarafı
Her bir yandan bir bir..
 
Tepkiler: PriveT ve FatoŞ

FatoŞ

Üye
bir Çocuğumuz Olsa adı Deniz Olmalı.. ~ Mırıldandım Sayende Dostcan
emeğine Sağlık..
 
    Konu Sahibi
Başlığı sanki biraz siyasi gibi geldi.

amaç burda eser paylaşmak siyaset yapmak değil zaten siyasetin yeride burası değil aklınıza başka şeyler gelmesin başlık ve resim birbirini tamamlıyor
 
Tepkiler: FatoŞ ve OttomaN TigeR

PriveT

Üye
Super otesi. Dinledikce tuylerimi diken diken eden bir eser. Paylasim icin tesekkurler...
 
Tepkiler: FatoŞ
    Konu Sahibi
Ellerine sağlık

rica ederim üstadım.


- - - Eklendi - - -

Super otesi. Dinledikce tuylerimi diken diken eden bir eser. Paylasim icin tesekkurler...

aynı duyguları paylaşıyoruz ben teşekkür ederim sağolun


- - - Eklendi - - -

Yok zaten şiir için bir şey demedim, yorumum sadece başlık içindi.

peki üstadım sıkıntı yok o zaman


- - - Eklendi - - -


Bende severim Dostcan

:
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

FatoŞ

Üye
Dikkatimi Çekti Ben Yazdığımda Hep ı Kullanıyorsun Yahu Bende Kullanırım
 

MasteLaa

Üye
Ellerine sağlık..Çok güzel olmuş .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...