Planlanan Buluşmalar Adana İftar Buluşması.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Adana İftar Buluşması.
Evet değerli arkadaşlar bir buluşma konusunda daha birlikteyiz..

Adana da bir iftar buluşması yapabiliriz diye düşündüm...Katılımlara göre yer , tarih ve saati belirleriz..

Yorumları burada toplayalım..

Herkes Davetlidir..
 
Şu an Elazığdayım.Gelmek isterdim ben de ama
 

GULDANE

Üye
Ben k.maraştayım ama gelirimmmm
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Kararları kesin olan kişiler lütfen belirtirlerse , saat ve günü belirleyelim artık..

Bakın 9 gün kaldı.. Elimizi çabuk tutmalıyız.. Bekliyorum..
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Bayrama denk gelmezse gelirim.
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Yahu Hasan ım bayram mı kalıyor.. Bayram da iftar oluyor mu ?
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Keşke gardaş ya , bekleriz valla..Atla gel..
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Doğru ya bu iftar.. Kafa gitti yine, ben normal buluşma belliyorum. :S
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Burda olacak mısın Hasanım Ramazan sonuna kadar.. ( İftar bak )
 

Dawn

Emekli Yönetici
bende mersinden gelebilirim ama ancak bayramdan sonra olabilir
 
buluşma noldu acaba kısmet olmadı bi türlü bana
 

Salihyet

Üye
Bir daha ki ramazanda inşallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...