yok format çekmedim windowsun üzerine kurdum ve en son kurum bittiğinde yeşil mi mavi mi tam hatırlamıyorum ekran geldi orda adınız sonra 4 kullanıcı wardı adınıza mert olarak düzelttim..yanii normalde ilk başta anlatmıştım ya özkan die sadece bir kullanıcı wardı üzerine yükleyince adınız=mert olarak girdim pc girdiğimde mert olarak hesap açmıştı..özkana'nın dosyalarını kopyalamak istiyorum ama koruma olduğu için c:\documents and settings\özkan dosyasına giremiyorum windowsu üzerine yüklediğim için kullanıcı hesaplarında..özkanda gözükümüyor sadece yeni açtığım mert ve guest gözüküyor geri yükleme noktasında sadece bugünkü tarih war...