acill yardım htc one s..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
One S alınacaksa S4 işlemcili olanı alınmalı.Eğer onu bulamazsan XE ye bakmanı öneririm.
 
    Konu Sahibi
S3 mü S4 mü bakabileceğim bir program varmı?kutusundaki kitapçıklarda yazmıyor ya da Almanca olduğu için ben anlamıyorum.
 

zbiidy

Üye
kutunun arkasındaki model kısmında;
Z520e yazıyorsa S4 işlemcilidir
Z560e yazıyorsa S3 işlemcilidir
 
Tepkiler: DreaMagiC

krazy

Üye
Keşke Almanyada dayım olsa ya ah şu akrabalar bitirdiler bizi anasını satıyım telefon bile alamıyoruz
 
Abicim ben telefonu alalı iki hafta oldu yoksa bu mesaj da mesaj sayısı yükselsin diye mı ?

bazen almadan telefon ibaresini değiştiriyorlar; nolur nolmaz diye fakat genel itibariyle "mesaj sayısı yükselsin diye mı" bunun için
 
Tepkiler: hmgurbuz2
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...