acilis animasyonu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
acilis animasyonu
arkadaslar symbian^3 ve ^4 icin acilis animasyonu seside guzel ilgenen olursa indirsin.ben ilk yukledimde bosda bulunup korkmustum.delight startup C/animation dosyasinda oldugu icin icine atin yeter.digerleri nasil yukluyceklerini mod yoluyla yukleyebilirler.


 
Hacı ben bu dosyayı niye göremiyorum C/animation
 
Symbian^4 ne zaman çıktı
 
Tepkiler: kenan_dkaya

akondd

Üye
teşekküler kardeşim eline sağlık
 
faydalı bi konu ama pek gerekli değil gibi..
 

gokaycan

Üye
zip yüklersen daha faydalı olur
 

TheORCUN

Üye
anna 3.5 belle 4. Bazıları öyle diyo
 

tavbiy

Üye
telefonumu hiç kapatmadıgım için acılış resmini orjinalinde dahi hatırlamıyorum neydi ki
 
Tepkiler: CanKartaL
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...