Acil yardıma ihtiyacım var!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Fecirone

Üye
    Konu Sahibi
Acil yardıma ihtiyacım var!
Arkadaşlar ben Nokia 6300 kullanıyorum ve telefonuma gelen bazı mesajlarda farklı farklı karakterler çıkıyor.Bu mesajlarıda arkadaşlarıma tekrar gönderdiğimde ben böle yazmadım sende öyle görünüyor diyorlar. Örneğin ; ne zaman yazması gerekirken n@ z~m!n gibi farklı farklı karakterler çıkıyor.Acil yardım edin lütfen. Teşekkür ederim şimdiden.
 
Symbian'dan kaynaklanıyor dostum, bendede aynı sorun vardı seneler önce bence telefonu denize attım kurtuldum.
 
Tepkiler: Ocean258
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...