Acil yardım s5233w!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karjeN

Üye
    Konu Sahibi
Acil yardım s5233w!!
arkadaşlar s5233w telefonum var fakat kardeşim kurcalamış onu ve telefonu actıgım gibi nete oto bağlanıyor ha bağlansa bişi dememde bembeyaz sayfa cıkıyor ve daha once 0.faceb.. giriyordum onada girmiyor bembeyaz ekran cıkıyor bunu nasıl duzeltebiliriz.???
 
wap ayarların bozulmuş olabilir.. sadece sorun internetle ilgiliyse..
 

serefcan

Üye
kardeş yenile tuşu var ama tam ekran deilse ona defalarca bas olmuyosa bilemem ama gidip hattın hangi operoterse bayisene git yardım ederle
 
arkadaşta da aynı sorun vr

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşta da aynı sorun vrr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...