ACİL YARDIM LÜTFEN !!!!t20

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

djwingo

Üye
    Konu Sahibi
ACİL YARDIM LÜTFEN !!!!t20
Slm ben T20 ile mesaj gönderildi sırada sildim ve başka hat olduğu için zaten mesaj gitmicekti peki ama mesajı silsem bile hala gönderilmeye devam edermi mesaj boşuna manyetik alana maruz kalmim
 

aleranol

Üye
çok mantıksız zaten onu göndermiştir bile ki bu kaç saniye sürer ne manyetik alanı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...