Acil yardım iphone açılmıyor :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

doa0006

Üye
    Konu Sahibi
Acil yardım iphone açılmıyor :(
JB li 4s kullanıyorum, cydia dan bir uygulama yükledim respring yaptı sonra safe mod'a geçti.çıkmak için reset attım.sonra yüklenirken kaldı.yükleniyo takılıyo tekrar dönmeye başlıyo ne yapmam lazım??
 
kardeş temiz bi restore et düzelir
 
kardeşim home tuşu ile kilit açma tuşuna ikisine birden basılı tut bi resetle telefonunu bnce.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...