kasa arkasındaki usb 2.0 portunu kullan.. Biraz daha geniş olan.. Arkadaşların dediği gibi soft format at ve hafıza kartını biçimlendir.. Anna çıktığında da benzer sorunu yaşamıştı herkes.. Ben şahsen bu şekilde aştım..
teşk.arkadaşlar şuan tel takılı pc suite üzerinden güncelleme yapmaya çalışıyorum bağlantı koptu hatası verdi ama beklicem bakalım.birde soft format dediğiniz(*#7370#)bumudur?biçimlendirme yaptım.
Kardeşim Bir Nokia Shop a gidiver virüs almışsa birşey yapamazsın. Nokia serviste 1saatte yeniden en son güncellemeyi ücretsiz yüklüyorlar
Sana en yakın Nokia Shop u Nokia sitesinden öğrenebilirsin
yükleyemedik şu belleyi ne dertli bir sürümmüş arkadaş ben hayatımda bukadar kasıldığımı bilmiyorum.phonix le denedim olmadı nokia suiteyle denedim olmadı teli defalarca formatladım olmadı her şeyi yaptım nasıl iş bun anlamadım birisi izlenecek yolu anlaşılır bir dilde anlatsa ne var anlamıyorumki belki bir şey atlıyorum...
şuan telefonu formatlı hafızaları biçimli suiteye bağladım ve taktım önce destek yazılımını yüklüyor sonra belleye geçecem maus hariç bütün usb girişlerini çıkarttım bakalım ne yapacak.