messevim
Üye
-
Konu Sahibi
-
yaptım dediğini ama sonuç çıkmadı kardeşim bulmuyor ?Aramadan klasör ismini ara yada içindeki bi dosyanın ismini belki yanlışlıkla belgelerime vb. yerlere taşınmış olabilir.
bu nu da yaptım ama yine sonuç çıkmadı hocam _?WinRAR'dan o klasörün olduğu yere git, görürsün. Veya "Düzenle>Klasör ve Arama Seçenekleri>Görünüm>Gizli Klasörleri Göster" e basman yeterli. Resimde burada :
kardeşim sana zahmet anlatabilir misin ? bir hafta öncesine dönmek istiyorum mesela ben ? ayrıca bu hafta için de kurduğum programlar bundan etkilenir mi ?Arkadaşım tek çare var. Sistem Geri Yüklemeyi çalıştır, silindiği günden 1 gün öncesine git. Sistem Geri Yüklemeyi bilmiyosan resimli anlatabilirim...
Evet. Büyük ihtimal silinir.kardeşim sana zahmet anlatabilir misin ? bir hafta öncesine dönmek istiyorum mesela ben ? ayrıca bu hafta için de kurduğum programlar bundan etkilenir mi ?
neyse yapacak birşey yok. yeter ki o klasör tekrar gelsin de,,Evet. Büyük ihtimal silinir.
kardeşim Allah razı olsun. hemen indirip uygulayacağım. inşAllah sorunsuz bir şekilde olurEtkilenir malesef. Ben sana Resimleri arşivledim PC'ye indirip 1-2-3 adlarını sıra sıra aç.
Link:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(NOT: KLASÖR KAYBOLDUKTAN SONRA ÖNEMLI BIR PROGRAMIN VARSA BIR DISKE VEYA BELLEĞE AKTARMANI ÖNERIRIM. AKSI TAKDIRDE SILINIR)
Bu yöntem %90 işe yarıyor. Inş. olur kardeşim...Etkilenir malesef. Ben sana Resimleri arşivledim PC'ye indirip 1-2-3 adlarını sıra sıra aç.
Link:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(NOT: KLASÖR KAYBOLDUKTAN SONRA ÖNEMLI BIR PROGRAMIN VARSA BIR DISKE VEYA BELLEĞE AKTARMANI ÖNERIRIM. AKSI TAKDIRDE SILINIR)
Bu yöntem %90 işe yarıyor. Inş. olur kardeşim...
Anti virüs karantinaya almış yada silmik olabilirmi?hocam dediğinizi yaptım harfiyen. bilgisayar yeniden başladı falan ama olmadı malesef... yine de Allah razı olsun
internet sercutery den başka bir yazılım kullanmıyorum. internet sercuretiy de sanırım dosyaları ellemez ?Anti virüs karantinaya almış yada silmik olabilirmi?
yerel disc te users diye bir klasör yok kiC: /users/..../MES/ yazsan olurmuki?
valla iyi olur kardeşim aslındaKötü olmuş kardeşim. Ben onu bi araştırıyım belki arkadaşlarım bılıyodur.
Yazınca ne oldu, hata falan?kardeşim yine olmadı yav.... çatlayacağım inan.......
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?