Acık Lıse Mı Duz Lısemı

    Konu Sahibi
Acık Lıse Mı Duz Lısemı
arkadaslar kardesm acık duz lıseye gtmek ıstıyo duz e mı gtsın acıkduz lısemı?
 

fk555897

Üye
Açıköğretim biraz daha zor olur. Düz lisede öğretmenler ders anlattığından daha iyi olur.
 
düz lise mümkünse anadolu yada fen lisesi
 
Tepkiler: OttomanEmpire06

zx6r

Üye
herkes diyor açık öğretim kolay hep aynı soruları soruyorlar gir geçersin ne olucak.. öyle değil açık öğretim hepsinden daha zor.. adam gibi çalışma gerektirir. tavsiyem imkanın varsa çalışmıyosan normal oku ama vaktim yok çalışıyorum dersen açık öğretim..
 
Tepkiler: OttomanEmpire06

E.U

Üye
imamhatip tavsiye ederim
 
Tepkiler: OttomanEmpire06

0MG90

Üye
Açıköğretim de 4 yılı birden görüyorsun diye biliyorum geçmesin bence düz liseye gitsin ama puanı daha fazlaysa anadoluya gitsin daha iyi
 
Tepkiler: OttomanEmpire06
Acik ogretime gidip ne yapacak? Hedefleri olmayacak mi bu cocugun?
 
Tepkiler: OttomanEmpire06

Invoke

Üye
Aga sorunun cevabını biz bilemeyiz...
Çocuk hem çalışıp hem okuyacak olabilir (?)
Düz lise de en azından ders anlatan olur, okul olur, çocuk bir işle de ilgilinmeyecekse okula da gitmeyecekse, boş boş 4 yıl geçer mi? Düz de olsa en azından arkadaş edinir, zaman geçer, ne biliyim, bir işle uğraşmadan açıköğretimden de koparsa ki zor olmaz kopması zaten açık, bu sefer açıköğretimde kalırsa nolacak? Ha açıköğretim niye zor olsun ki? (Üsttekiler...) Gayette azcık çalışsa geçer.

Üniversite okuyacak mı?
Gitsin düz lisesine... Lise 4de okul çok sıkarsa, devamsızlık falan... O zaman geçer açık liseye... Son sene açık liseye geçen bir sürü insan var. (Hedefi yok mu diyen arkadaş, hedefi olduğu için açık liseye geçenler var yani. Ne yazık ki memleketin eğitim şartları pek de düzgün değil, okula gitmekle bir şey olunmuyor, okul katması gerekeni katamıyor.)
 
Tepkiler: OttomanEmpire06
    Konu Sahibi
çok saol kardeşim bilgin için
Acik ogretime gidip ne yapacak? Hedefleri olmayacak mi bu cocugun?
allah razı olsun 1 dk nızı ayırıp cevap yazdıgınız için
Açıköğretim de 4 yılı birden görüyorsun diye biliyorum geçmesin bence düz liseye gitsin ama puanı daha fazlaysa anadoluya gitsin daha iyi
allah razı olsun 1 dk nızı ayırıp cevap yazdıgınız için
düz lise mümkünse anadolu yada fen lisesi
allah razı olsun 1 dk nızı ayırıp cevap yazdıgınız için
Açıköğretim biraz daha zor olur. Düz lisede öğretmenler ders anlattığından daha iyi olur.


imamhatip tavsiye ederim

Açıköğretim de 4 yılı birden görüyorsun diye biliyorum geçmesin bence düz liseye gitsin ama puanı daha fazlaysa anadoluya gitsin daha iyi
allah razı olsun 1 dk nızı ayırıp cevap yazdıgınız içinbu arada kardeşim düz lise de 3 . sınıfı okuyor yani 11.sınıfta eşit agırlıkta sözeldeydi ben geçirttim zorunan hata yaptım çünkü ben sözele gidecem diye tutturup okulu bırakmayı bile düşündü şimdide matamatik ve geometrinin korkusuna 1.dönem karnem kötü olursa açıktan okuyacam diyor bana
 

Invoke

Üye

"Ne korkuyon oğlum, niye kötü olsun? Kötü olursa da senin yüzünden, çalışırsan iyi olur, çalışmazsan kötü olur. Adam ol, artistlik yapma ders çalış." derdim ben olsam, kardeşime. Bunlarda korkacak bir şey yok. Çalışmak lazım sadece. İyi olanların hepsi süper zeka mı sanki? Tamam zekada önemli ama ne kıtlar neler yapıyor. (Yanlış anlamayın kardeşinize bir şey dediğim yok tanımam etmem, kendi sınıfımdan hatırlıyorum, şöyle açıklayım daha güzel olsun: Bizim sınıfta üniversite sınavında en iyi yeri kazanan kız en zekiyi bırakın belki ilk 10a bile giremezdi, kafası çalışıyor açısından sıralasak ama hep çalıştı. Şimdi boğaziçinde.) Kardeşiniz daha 11deyse şimdiden başlasın işte, çok kötüyse mat-geosu ki normaldir sözelciymiş... Sıfırdan olan çok basit kitaplar var. Geometri sıfır (karekök yayınları) //İlk adım mat/geo (fem yayınları)... Bence şikayet etmektense otursun çalışsın.Ayeti ne tam olarak hatırlayabildim ne de hangi surede olduğunu hatırlayabildim ama özünde "çalıştığının hakkını alacağın" anlamına çıkan bir ayet vardı. Hatırlayabilseydim daha güzel olurdu tabi