Aga sorunun cevabını biz bilemeyiz...
Çocuk hem çalışıp hem okuyacak olabilir (?)
Düz lise de en azından ders anlatan olur, okul olur, çocuk bir işle de ilgilinmeyecekse okula da gitmeyecekse, boş boş 4 yıl geçer mi? Düz de olsa en azından arkadaş edinir, zaman geçer, ne biliyim, bir işle uğraşmadan açıköğretimden de koparsa ki zor olmaz kopması zaten açık, bu sefer açıköğretimde kalırsa nolacak? Ha açıköğretim niye zor olsun ki? (Üsttekiler...) Gayette azcık çalışsa geçer.
Üniversite okuyacak mı?
Gitsin düz lisesine... Lise 4de okul çok sıkarsa, devamsızlık falan... O zaman geçer açık liseye... Son sene açık liseye geçen bir sürü insan var. (Hedefi yok mu diyen arkadaş, hedefi olduğu için açık liseye geçenler var yani. Ne yazık ki memleketin eğitim şartları pek de düzgün değil, okula gitmekle bir şey olunmuyor, okul katması gerekeni katamıyor.)