ACİİİLLL !! Joikuspot

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ACİİİLLL !! Joikuspot
ya arkadaşlar forumda telefonu wifi gibi göstermek için joikuspot diye bir program var kuruyorum telefonu yeniden başlatın diyor baslatıyorum sonra uygulamaya girip başlat'a basıyorum joikuspot baslatılamadı diyor ne küfürler ettm o konu acanlara ! Bi bildiğiniz varsa konu hakkında lütfen yardım edin
 
konu açanlara niye küfür ediyorsun anlamadım sadece paylaşım yapıyorlar zaten bu şekilde konu açarsan yardım alamazsın diye düşünüyorum, bence konuyu düzenlemelisin

- - - Eklendi - - -

banada küfür etmezsin umarım
 
    Konu Sahibi
ya arkadaşım ama cidden sinir oldum ya 4 - 5 tane denedim yok çalışmıyo . Yardım edin diye yorumda yapıyorum konuyu açan adamdan ses yok . Açıyolar konuyu sonra ne olursa olsun
 
Birde resmi sitesinden deneme sürümünü indirip deneyebilirsin. Onuda çalıştıramazsan sorun telefonundadır.
 
Aynen Oviden telefonuna uygun sürümü indir kur zaten ücretli ile ücretsiz olan arasında fark yok
link:
 
Evet zaten tek fark şifre koyabilmen
 

Mr JoY

Üye
allahım ne insanlar var şu hayatta ya
 
arkadaşım ben kullanıyorum cokta memnunum ve cokta işime yarıyor ancak piyasadaki bedava sürümler demo 2 gün sonra calişmiyor bende ovi den 15 tl karşılığı fuul sürümünü aldım kurarken internete girip aktif etmen lazim bu cok önemli zaten uygulamayi acarken yönlendiriyor
 

marist

Üye
Bende kullanıyorum , ama açtığım zaman batarya ço0k ısınıyor ve şarj hemen bitiyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...