acı tatlı flash....tum maxı cep aılesıne

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
acı tatlı flash....tum maxı cep aılesıne
dun gece ılk defa gozumun nuru n8 e flash attım annayı 25.07 yukledımm turkce ..hersey cok gzueldııı ama benım bı taraflarım kalktı belleyıde yukluycem dedım ...tmm updaute ederken baglantı koptuu...dead phoneee odum koptu tel acılmadı ama dead flash attım kendıne geldııı..cokk mutluyummm ...ama hala vazgecmedım belle benım olmalıııı...annanın yeı surmunude 25.07 su anda ıyı gorunuyo bakalım ılerleyen gunlerde neler olucakkkk
 
bendede böyle oluyordu başka sürüm indirdim çalıştı öneririm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...