papakudioflu
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
donanimi lumia 610 dan daha iyi
harbi ucuz ama işte lumia dururkende buna dönüp bakılmazburda satılacaksa 500 tl falan olur heralde baba
pek olmaz diye düşünüyorum610 dan iyi ama destek olurmu bilmem
aynen abi bu cihazın girdiği her ülkede 610 daha da ucuzlar benim de işime gelir
pek olmaz diye düşünüyorum
610 ne iş abi ?
Bu ozelliklere bu fiyat bu kadar olur yani.
baba desteği boşver rekabet etsin yeter 610 ucuzlar
- - - Eklendi - - -
Sözlüme düşünüyoruz abim görmüşündür facete resmini
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?