Ace 2 Telefonumun Ram'ı azaldı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ace 2 Telefonumun Ram'ı azaldı
Arkadaşlar Sızıntı olan JB Romunu kuruluydu Başka Rom denedim olmadı tekrar jb'yi kurdum fakat ram azaldı yani nasıl oldu bilmiyorum. Telefonumdan resim Orda Gözüken Ram normalde 624'mü neydi

 

Sarangni

Üye
Odin ile orjinal rom kurun. Fix dosyasi yapilmasi gerek ya da vardır. Atrix boyle bir sorun var fix dosyası ile cozuluyor
 
    Konu Sahibi
Telefonuma Tekrar Aynı romu kurdum Sorun Düzeldi Saolun Arkadaşlar .Konu Kilitlenebilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...