acaba sago maxicep'e üye midir

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
acaba sago maxicep'e üye midir
 

CABBAR

Üye
arayalım metin. Kötümser yazılar yazanları araştıralım. Diyelim bulduk ne yapacaksın
 

M. tAHA

Üye
he üyeymiş hatta yakıından cfw cıkaracakmıs
 

SHS

Üye
sago nete bile girmez
 
Tepkiler: Corrupt
Sago kafkef hastasiyim o adamin tshort u vardi uzerimde bi gun vardiye sefi -"hey sen garip tshort lu sende gel dedi" bende sago yu tanidi sandim ama bi baktim angarya ise yolladi fabrikanin bahcesinde tas topladik ha birde forum da ozel mesaj atmanin bi sinirimi var. " ön görulen mesaj adetine ulastiniz yada mesaj yolladiginiz uyenin mesaj kutusu dolu" gibi bir mesaj veriyor tapatalk ile yaziyorum.
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
belki dosya indirmek için falan kayıt olmuştur