abi sorun bende mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ismail

Üye
    Konu Sahibi
abi sorun bende mi?
burda ne yazıyor çözemedim
Hatta hayatım boyunca böle şekilli yazıları grafitti mi oluyo ne oluyo hiç çözemedim



- - - Eklendi - - -

neyse iyi haber migros ve tansaşta 8 liralık tableron 4 liraya inmiş
 
aşk mı yazıyo ? .D nerede çekilmiş bu ? türkiye mi yabancı mı ?
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
bizim durak
Ben çektim
 

Corrupt

Üye
Yok ya aşk değil.
Bunları yazanlar kesinlikle komünistler. redhack'in simgesi var çünkü
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
ne ki acaba
 
fask çask gibi bişey yazıyor galiba. Yada lakap, vs. Bişeyde olabilir.

- - - Eklendi - - -

fask çask gibi bişey yazıyor galiba. Yada lakap, vs. Bişeyde olabilir.
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
fask nedir yaa
Tamm tel sorunlu ben değil mişim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...