abi bu ne yaaa

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
abi bu ne yaaa
ya arkadaslar ayıp ya bu ne yaaa valla varya iyi ki su hayvanlar dile gelmiyor düsünsenize dile gelseler biz insanlara soykırım baslatırlar.abi hayvanların özel hayatı diye bisi bırakmadık ya attıkları her adım biri bizi gözetliyor gibi kameralarda
 
Tepkiler: baybal67
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...