Yardım A7 2016 6.0`a Düşürme

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
A7 2016 6.0`a Düşürme
Merhaba arkadaslar, arkadasim a7 2016 kullaniyor, 6.0 dan 7 ye yukseltti.
6.0 a dusurmek icin odin yeterli olur mu?
 
OEM kilidini aç. Odinle romu at. O kadar.
 
Tepkiler: MaxipmaN
Telefon ayarlarında yapı numarasına 3 4 defa bas gelişmiş ayarlar açılacak. Orada oem kilidi. Onu aç. Updato diye site var oraya bak.
 
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
Telefon ayarlarında yapı numarasına 3 4 defa bas gelişmiş ayarlar açılacak. Orada oem kilidi. Onu aç. Updato diye site var oraya bak.
galiştirici seçeneklerinin içinde anladığım kadarıyla değil mi hocam. siteye de bakayım teşekkür ederim.
hocam bir de Turkey isimli rom yok o sıkıntı, sammobilede de yoktu.
 
Bende A7 kullanıcısıyim kardesim bende s8 rom attim 7.0 surumu bende dusurmek istiyorum ama orjinal rom bulamadim bilgisi olan varsa yardimci olabilir mi
 
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
Bende A7 kullanıcısıyim kardesim bende s8 rom attim 7.0 surumu bende dusurmek istiyorum ama orjinal rom bulamadim bilgisi olan varsa yardimci olabilir mi
orjinal rom nasıl olmuyor ona şaşırdım zatan saçma sapan iş, 3310 değil ki bu
 
Tepkiler: inanliburak
Rom var yok deil goops dan indirdim ama twrp ile yukluyorum yuklemiyor dosyadan hata veriyor
 

R.BEDRAN

Üye
S8 rom S7ye atılır mı bir de düşürmeyi yaptınız mı
 
6.0 yada beslerde orjinal stock rom bulamadim ben s8 costum rom kullaniyorum suan denedim twrp ile dosya bozuk dio ziplide