9790 Sarj Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

denizh

Üye
    Konu Sahibi
9790 Sarj Sorunu
Merhaba, 9790'imin sarji surekli, kisa sure icinde azaliyor ve bitiyor. Bu sorun sanirim tum Blackberry'lerde varmis. Acaba nasil cozebilirim?
 
Tam tersi blackberrylerin şarji çok iyi gider 3g sürekli açık tutmayın batarya eskimiş olabilir.
 
BlackBerrylerin şarzı çok mu iyi gider ? dalga geçiyor olmalısın 1 günü geçmiyor
 
Hocam yapmayın ben 3g açık değilken 2 günün altına durmuyordum internet kullanmadığımda 3-4 günü görüyordum. Sizin telinizde bir sıkınti yada bataryasında bir sıkıntı var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...