93-94 doğumlular :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ismail

Üye
    Konu Sahibi
93-94 doğumlular :)
ya arkadaşlar biz ilkokula giderken bayblade vardı
Onı nerden bulup izleyebiirim türkçe olarak
Yardımcı olur musunuz?
 

Joker.

Üye
ben 99 luyum ama hatırlıyorum beyaz kaplan mavi ejder vardı Bi ara Cine5 te görmüştüm ama çook oldu
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi

Youtubeye yazıyom ama çıkmıyo
 

Joker.

Üye
Şimdi ondan esinlenerek her şeyi değiştirip metel fızyun mudur nedir yaptılar bayblade metal fuyzun Ama hiç eskisine benzemiyo

- - - Eklendi - - -




Duygulandım :ağlarım:


- - - Eklendi - - -

http://www.yaygara.tv/beyblade/beyblade-1-sezon-8-bolum-izle-video_9953800fd.html

Bak derim
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi ondan esinlenerek her şeyi değiştirip metel fızyun mudur nedir yaptılar bayblade metal fuyzun Ama hiç eskisine benzemiyo

Evet resmen b¤k gibi. O zamanın animasyonları bile daha iyidi


- - - Eklendi - - -

pc ye 5eçince artık şimdilik sade youtubede varsa bakabilirim
 

Joker.

Üye
Bağanlımı baktın mı ? İzleniyo mu
 
pokemon izlerdim ben babylade oynardım ama pek izlemezdim taso çok oynardım
 

Joker.

Üye


Atvye mesaj mı atsam acaba yeniden başlatın diye

Ben köydeyken Geçen sene kurban bayramında görmüştü bi kanalda ama unuttum ismi pek duylmayan bir kanaldı


- - - Eklendi - - -

http://m.youtube.com/watch?gl=US&hl=en&client=mv-google&rl=yes&v=ACVzQdvZAnw

İnilizcd
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
bulunmaz yaa o şimdi
İngilizce öğrenirsem izlerim artık
 

Joker.

Üye


Türkçe galiba
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi


Türkçe galiba

İyice araştırmak gerek onu bunlar 2. Senenin olabiiri. G-revelosion un 1. Bölümüne baktım altyazılı 2. Sezün gibi geldi. Buda aynı galibaz


- - - Eklendi - - -

ilk baş max la tanışcak ona hayretler içinde bakçak vsvs ilk bölümlet bö3leydi
 
Videymuş ya bende oyuncağı sandım
 

ecel54

Üye
ben en çok yu-gi-oh severdim
 

Türe

Üye
95 olsak olmuyo mu
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
isterseniz 2012 ılun yeterki link bulun
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi



yukardaki 1. bölüm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...