"9 Nisanda şampiyonuz"

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
"9 Nisanda şampiyonuz"
Mourinho: "9 Nisan'da şampiyonuz!"
Chelsea'nin çok konuşulan koçu Jose Mourinho şampiyonluk konusunda çok iddialı açıklamalar yaptı. Chelsea şu an Manchester United'ın 15 puan, Liverpool'un ise 21 puan önünde bulunuyor ve Chelsea'ye 8 galibiyet şampiyonluğu matematiksel olarak da getirecek durumda.

Kulübün resmi televizyonu Chelsea Tv'ye konuşan Mourinho: " Şampiyonluğumuza çok az kaldı, yine şampiyon olmak istiyoruz, ve tarih olarak 9 Nisan'ı düşünüyorum. 13 maçımız kaldı ve işi en çabuk nasıl bitirebileceksek bunu başarmalıyız. 9 Nisan'ın şampiyonluğumuzun geldiği gün olarak anılması için hiç bir engel yok önümüzde." dedi.

Kaynak : SuperSpor.com dış haberler


**bu adam cildirmis olmali.ligler normalde mayista biter.adam (nerdeyse) 1bucuk ay once sampiyonlugu ilan edicegini soyluyo***
 

D3N1Z

Üye
adam demekki kendine ve takımına güveniyor eger dedikleri olursa kendisinin ve takımının kalitesini yükseltmiş olur
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Son maç hariç önceki 3 maçta yaktığı bahisleri düşünsün. 3 maç üst üste beraberlik aldı..


Nisanda olabilir ama gevşemezlerse geçtiğimiz haftalarda olduğu gibi..
 

hidayet

Üye
top yuvarlak her an herşey olabilir iyi atmış bakalım attığını tutabilecekmi
 

Gokhan43

Üye
Zaten Şampiyonlar , ha erken ha geç
 

kikaksk

Üye
adam o kadar para harcadı 8 nisan günü bence şampiyon olur...
 
Ligi boşverin... Barcelona'yı yenebilecekler mi acaba?
 

Caine

Üye
barcelona bu sefer chelsayı dağıtacak. maç bile vermez
 
<span style="font-size:14pt;line-height:100%">Chelsea şoka girdi (3-0) - 12.02.2006</span>

İngiltere Premier Ligi lideri Chelsea, Middlesbrough&#8217;ya 3-0 mağlup olarak taraftarlarını şok etti. Önlerindeki 9 maçı kazanıp şampiyon olacaklarını iddia eden Londra temsilcisinin teknik direktörü Jose Mourinho as takımını sahaya sürmesine karşın ağır yenilgiyi engelleyemedi.

Kaynak: Fanatik

--------

Fincanı taştan oyarlar aman oyarlar; içine bade koyarlar...
 

Salihyet

Üye
nerdeyse konu kapanmış
havada bulut morinho 9 nisanı unut
 
    Konu Sahibi
e simdi chelsea yenildigine gore
konuyuda kapatabiliriz dimi
bundan sonrada mourinho&#39;nun agzindan konu acarsam 2 olsun...bi daa acarsam 3 olur..ondan sonrada 4
 

Salihyet

Üye
<div class='quotetop'>(jewel_ma20 &#064; Feb 13 2006, 12&#58;59 AM) [post=277928]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
e simdi chelsea yenildigine gore
konuyuda kapatabiliriz dimi
bundan sonrada mourinho&#39;nun agzindan konu acarsam 2 olsun...bi daa acarsam 3 olur..ondan sonrada 4
[/b][/quote]

 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yeni konu 16 Nisanda şampiyonuz..
 
    Konu Sahibi
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...