80'li Yıllarda Yaşam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Anıl Umut

Emekli Yönetici




--------------- Ekleme ---------------






Samsung 500 GB 7200 RPM 16MB SATA2




150ytl
 

POWER

Üye
Barış ve kemal abime ; hafize(adile naşit) anama rahmet okudum. Allah rahmet eylesin


Arşive aldım. Teşekkürler
 
Paylaşım için teşekkürler
Güzel olmuş Nostalji...
 

Praetor

Emekli Yönetici
Çok ama çok güzel bir paylaşım olmuş!..
Sadece 80'li yıllarla sınırlı da değil sanırım

Teşekkürler
 

omayra

Üye
80'li yılları seviyorum!
 

xkadir61

Üye
ne güzelde dalmış gidiyordum. baktımki sayfa bitmiş. emeğine sağlık kardeş.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar beğendiğinize sevindim
 

c3r3n

Üye
Vayyy bee herşey zamanında güzel.. Teşekkürler
 

mervecan

Üye
Gerçekten çook güsel emeğine düşüncene sağlık öyle güsel geldi ki çocukluğumda izlediğim bütün filmleri bulmaya çalıştım okadar çook daha varki bilmem hatırlarmısınız şarkıcı tayfun vaardı hastaydım ona valla küçüklüğüme döndüm çocuk yıllarıma bütün anılarımı tekrar bana yaşattın yaa çooook teşekkürler
 
    Konu Sahibi

rica ederim ne demek
 




Birden Çocukluğuma Döndüm..
Ne Günlerdi Yaa..
Bu Dizileri Hiç Kaçırmazdım..
Kasetlerden Bizde Hâla Bulunur..
Babam 18 Yaşlarındayken Türkü Söyler Kaydedermiş Kasete..
Hâla Saklarım..

Teşekkürler Romantik Prens..
 
    Konu Sahibi

rica ederim arkadaşım ne mutlu bana beğendiysen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...