8 mbit ile ilgili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
8 mbit ile ilgili
s.a. arkadaslar ben 4 gb kotalı kullanıyorum 8 mbite geçersem 15 gb kota varya diyelim o 20 gb oldu ekstra ne kadar para ödeniyor bunun hakkında bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler şimdiden
 

atek59

Üye
arkadaşım 15 kotalı olması için ayada 49 lira ödema lazım ttnete ama 8 mbite kadar 4 gb kotalı 29 lira bu arada 15 gb 8 mbite alarsan yani er ay 49 lira ödesen kota aşım ücreti almıyor sadece 15 aşınca hızın 512 kbsn düşürüyor yani 1 mbit altına düşüyor hızın
 

kbps düzeltelim hemşerim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...