İpucu 8.1'den 8.0 dönüş

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
8.1'den 8.0 dönüş
arkadaşlar 8.1 yükledim fakat şarj yüzünden cok sıkıntı çekiyorm ve ayrıca coğu şey çok gözüme attı whatsappdan alınan fotoğrafların gözükmemesi Whatsapp klasöründe ve ısınma falan filan geri dönücem fakat nasıl olucak yardımcı olur musunuz?
 
Nokia recovary tools yukle bilgisayara ve sıfırla
 

lost68

Üye
Ben deniyorum ama Yazılımı indiriyor.1.32 Gb lıkTelefona yazılım şu anda kuruluyor..
 
En temiz yol bu Telefon gıcır gıcık oluyor tamamen sıfırlanıyor işte
 
Hocam geliştirici sürümü normal bunlar keşke yüklemeseydin,bu sürümü yüklemek için en iyisi bir tane daha cihaz olcak,çünkü böyle sorunlar oldumu işleri yarım kalıyo insanın
 
Valla çabuk bitiyo şarj beni de çok rahatsız ediyo bu durum. 1 ay çekicez herhalde final sürümü gelene kadar
 

lost68

Üye
Ben yaptım şu anda 8.0 oldu temizcene kullanıyorum.20 dk sürdü.
 

4MaGuS

Üye
bence sarj yiyen kısım ekran yansıt devamlı açık kalıyor sanarım büyük ihtimal sarjın çoğunu bu yiyor
 

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar nokia software recovery tools ile geri yükleme yapamıyorum telefon acık ama görmüyor napabilirim ?
 

csH

Üye
telefonu kapat öyle dene