7610 video kayıt formatı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

neoki

Üye
    Konu Sahibi
7610 video kayıt formatı
arkadaşlar bilemdiğimden diil ama bi arkadaşım nokia 7610 un video kayıt formatının mpeg olduğunu iddaa ediyor bundan öncede kullandım benim bildiğim kendi video kayıt formatı 3gp.. hakkında bilgi verirseniz sevinirim... şimdiden çok teşekkürler
 
Tabiki 3gp mpeg formatında kayıt yapan telefon yok diye biliyorum
 

neoki

Üye
    Konu Sahibi
n90 n93 falan mp4 formatında çekio diye biliyorum ben :S
 

keylog

Üye
bende 7610 var gayette 3gp kayded'yo 7610 dediğiniz alet 3 yıllık geçmişe sahip nerde mpeg kayıt dendik 3gp kaydediyo bazı programlarla mpeg kaydı yapabilyo ama tabiki kalite artmıyo...ah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...