730 TL ye Nokia 701

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
730 TL ye Nokia 701
arkadaşlar bulunduğum yerde çok yere sordum çoğunda yoktu bir yer 950 dedi bir yer 850 ve en sonunda 730 diyen bir yer buldum kvk garantisi felan var adam 12 lira falan bize kalıyor dedi çok mutlu oldum şuan
 
    Konu Sahibi
sonuç derken? bugün sipariş ettiler yarın gelecekmiş 730 tl çok ucuz geldi bana bi sorun çıkmaz inşallah gerçi nokia'nın yan bayisi felan kvk sertifikaları falan da var ama yarın bakıcam artık..
 

Sensation

Emekli Yönetici
Hiç aldığınızı filan belirtmemişsiniz sonuç ne oldu diye merak ettim. Şimdiden hayırlı olsun, güle güle kullanın
 
    Konu Sahibi
hıı teşekkür ederim saolun aldım telefonu ya şimdi sabırsızlıkla bekliyorum
 

sonerrap

Üye
aldıgın gibi fp1in içine efeckt ve hacki atıp flaş at
 
    Konu Sahibi
ya cfw atcam da henüz forumda 701 için güzel cfw yok yapılsın atıcam hemen.. şimdilik hacklemekle yetincem
 
    Konu Sahibi
yarın dediler bugün aradım yine yarın gelecek diyorlar off hiç seviyorum böyle işleri
 

msy2017

Üye
senin için sevindim en iyisini yapmışsın üstelik uygun fiyata ben de c7'mle takas etmek istedim ama bulamadım 701 gayet iyi telefon hele 5800'dan sonra bu telefonu çok seveceksin(eski bir 5800 kullanıcısı)
 
    Konu Sahibi
senin için sevindim en iyisini yapmışsın üstelik uygun fiyata ben de c7'mle takas etmek istedim ama bulamadım 701 gayet iyi telefon hele 5800'dan sonra bu telefonu çok seveceksin(eski bir 5800 kullanıcısı)
evet sıkılmıştım 5800 dan şansa o da bozuldu ben de hem çok pahalı olmayan hem de işimi görecek bir telefon almaya karar verdim forumda araştırdım baktım en iyi 701

- - - Eklendi - - -

O deil de ben telefona kavuşuyorum internet paketim bitiyo lanet olsun
 
adamlara bak ya 12 lira için piyasa fiyatının altında telefon satıyorlar 2. el piyasası alt üst oluyor .. 2 aydır 600 liraya satamadım 701 i .. bu adamlara satmaya kalksam 500 den yukarı almazlar şu kıyı köşe telefoncuları olmasa ne güzel olur : )
 
680e ben buldum almadım... çünkü tlin tipini sevmiyom...
 
    Konu Sahibi
telefonu satın aldım da daha oyalıyolar kargo gelmemiş biliyodum böle olacağını

- - - Eklendi - - -

bir şey sormak istiyorum bu telefonu aldığımızda içinde hafıza kartı var mı yok mu? varsa kaç gb takılı olarak geliyor?
 
8 gb kendi hafızası var yanlız hafıza kartı olarak değil kendi beyninde ama sen takabilirsin 32 gb e kadar destekliyor
 
    Konu Sahibi
8 gb kendi hafızası var yanlız hafıza kartı olarak değil kendi beyninde ama sen takabilirsin 32 gb e kadar destekliyor
yani içi boş geliyor öyle mi? hani 5800 da 8GB takılı olarak geliyor ya bunda hiç hafıza kartı takılı olmuyor mu içinde onu soruyorum.. zaten bende 5800 dan kalma hafıza kartı var onu takıcam..
 

arslanla

Üye
yani içi boş geliyor öyle mi? hani 5800 da 8GB takılı olarak geliyor ya bunda hiç hafıza kartı takılı olmuyor mu içinde onu soruyorum.. zaten bende 5800 dan kalma hafıza kartı var onu takıcam..
Telefonun kendi hafızası(E Hafızası) 8 gb. Sen hafıza kartı takabilirsin.
 
    Konu Sahibi
Telefonun kendi hafızası(E Hafızası) 8 gb. Sen hafıza kartı takabilirsin.
ya tamam biliyorum telefonu sıfır aldığım zaman içinde hafıza kartı takılı olarak geliyor mu die soruyorum hani 5800 da bedava 8GB veriyorlar ya bu telefonda da bedava hafıza kartı veriyorlar mı diye soruyorum
 

msy2017

Üye
vermiyorlardır ben c7 aldığımda vermediler bunda da vermezler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...