701 uyarısı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
701 uyarısı
ARKADAŞLAR 701 TELEFONUNUZ İÇİN , BAŞIMA GELEN İKİ ŞEYİ ANLATICAM DİKKAT EDİN.

1. MENÜDE CNN DİYE KIRMIZI LOGOLU Bİ PROGRAM VAR. GİRİP İNTERNETE BAĞLANDIĞIN ZAMAN, NOKİA NIN KULLANICI ADI VE ŞİFRE SORMASI DİYE BİŞEY YÜKLENİYOR. NE YAPARSANIZ YAPIN TELEFONU HER KAPATIP AÇMANIZDA BU YÜKLENEN ŞEY DEVAMLI PAROLA SORUYOR İNTERNETE BAĞLANMAK İSTİYOR. GERÇEKTEN SIKICI

2.MENÜDE SÖZLÜK PROGRAMINA TÜRKÇE DİL DESTEĞİ YÜKLEDİĞİNİZDE, YADA MİCROSOFT APPS Yİ KURDUĞUNUZDA Kİ FARKETMİYOR HER İKİSİNDEDE MESAJ OKUYUCU PROGRAMI ÇALIŞMIYOR İPTAL OLUYOR. BUDA BENİM İÇİN SIKICI.


SİZDE DE BU SORUNLARLA KARŞILAŞTINIZ MI ARKADAŞLAR
YOKSA SADECE BENDE Mİ OLUYOR
 

uruno

Üye
Forumda vardı sanırım cnn uygulamasını bulup tele tekrar yükleyin sonra uygulama yöneticisinden kaldırıp kurtulabilirsin linki bulursam buraya eklerim hatta bu yöntemle diğer tüm silinmeyen gereksiz uygulama ve widgetlerden kurtulabilirisin.
 

saynesim

Üye
arkadaşlar lütfen büyük harf kulanmayınız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular