Arkadaşlar 750 liraya nokia 701 mi alayım yoksa lumia serisinin gelmesini mi bekliyim.. Telefonlara baktımda benim nokia lumia 800 olabilir ancak adamlar çıkmadan oldurdu telefonları 610-710-800-900 wp 7.5 . simdi 820-920 cıkardılar wp8. Wp 7.5 lere 7.8 güncellemesi gelcek wp8 olmayacak ama yani daha sonra güncellemesi yok sizce mantıklı olur mu almak ? wp8 li lumia 820 alsak oda 1200++ diyolar..Yani eger wp 7.5 li telefonlar iş görücekse beklemek istiyorum sizce ??
Arkadaşlar ben 701 e hotspot programi yükledim ve wifi yayini yaptim tablet bu yayini görmüyor ... Ama bilgisayar görüyor. Tablete ne kadar wifi programi varsa yukledim gordu busefer de baglanamiyor deli olucam yaaa. şaka gibi. Bizim 701 wifi diye farkli bir wifi yayinimi yapiyor. Ozaman tabletin ne anlami var ben tabletten bu yayina baglanamayacaksam yanlismi... Varmi yardimci olabilecek arkadaas... şimdiden teşekkürler...
- - - Eklendi - - -
701 GÜNCELLENDİKTEN SONRA FARKETTİNİZMİ KAMERA YI ZAMAN AYARI YAPIP 10 SANIYE SONRA CEKEN AYAR YOK OLDU.ŞAKA GİBİ..... DALGAMI GECIOR BUNLAR BİZİMLE YAAA. GERİ FP1 E NASIL DÖNÜCEM BİLEN VARMI?
bende sıfır hiç kullanılmamış Nokia 701 vasr Nokia değişim cihazı olarak gönderdi hiç kullanmadım direk satışa cıkardım isteyen arkadaşlar varsa görüşülür..
son güncellemeden hiç memnun değilim özellikle kamera hiç net değil. Tüm ayarları yapmama rağmen değişmedi. Ve artık oviden uygulamada indiremiyorum yükleme hatası diyor. 10 kere fabrika ayarlarına döndüm ama değişen hiçbirşey yok. Eski güncellemeyi nasıl geri alabilirim
son güncellemeden hiç memnun değilim özellikle kamera hiç net değil. Tüm ayarları yapmama rağmen değişmedi. Ve artık oviden uygulamada indiremiyorum yükleme hatası diyor. 10 kere fabrika ayarlarına döndüm ama değişen hiçbirşey yok. Eski güncellemeyi nasıl geri alabilirim