701 kullananlar platformu

NOKİA 701'İN SİZDE BIRAKTIĞI EN BÜYÜK ETKİ NEDİR?

  • MÜKEMMEL BİRŞEY BU

    Kullanılan: 76 43.9%
  • İHTİYACIMI KARŞILIYOR

    Kullanılan: 68 39.3%
  • KEŞKE BAŞKA BİR CİHAZ ALSAYDIM

    Kullanılan: 15 8.7%
  • TAMAMEN HAYAL KIRIKLIĞI

    Kullanılan: 22 12.7%

  • Kullanılan toplam oy
    173

qwerty41

Üye
bugün bimekse gittim ellerinde siyahı bile yok artık . alsam bile internet sitesinden alabilirim artık ..
 

qwerty41

Üye
Arkadaşlar 750 liraya nokia 701 mi alayım yoksa lumia serisinin gelmesini mi bekliyim.. Telefonlara baktımda benim nokia lumia 800 olabilir ancak adamlar çıkmadan oldurdu telefonları 610-710-800-900 wp 7.5 . simdi 820-920 cıkardılar wp8. Wp 7.5 lere 7.8 güncellemesi gelcek wp8 olmayacak ama yani daha sonra güncellemesi yok sizce mantıklı olur mu almak ? wp8 li lumia 820 alsak oda 1200++ diyolar..Yani eger wp 7.5 li telefonlar iş görücekse beklemek istiyorum sizce ??
 

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
bence lumiaları bekleyin))
 

basfare

Üye
Arkadaşlar ben 701 e hotspot programi yükledim ve wifi yayini yaptim tablet bu yayini görmüyor ... Ama bilgisayar görüyor. Tablete ne kadar wifi programi varsa yukledim gordu busefer de baglanamiyor deli olucam yaaa. şaka gibi. Bizim 701 wifi diye farkli bir wifi yayinimi yapiyor. Ozaman tabletin ne anlami var ben tabletten bu yayina baglanamayacaksam yanlismi... Varmi yardimci olabilecek arkadaas... şimdiden teşekkürler...

- - - Eklendi - - -

701 GÜNCELLENDİKTEN SONRA FARKETTİNİZMİ KAMERA YI ZAMAN AYARI YAPIP 10 SANIYE SONRA CEKEN AYAR YOK OLDU.ŞAKA GİBİ..... DALGAMI GECIOR BUNLAR BİZİMLE YAAA. GERİ FP1 E NASIL DÖNÜCEM BİLEN VARMI?
 
hayır zaman ayarı var yaratıcı bölümünde çekim modu var oradan oto zamanlayıcıyı seçip ayarlayabilirsiniz
 

salkin

Üye
bende sıfır hiç kullanılmamış Nokia 701 vasr Nokia değişim cihazı olarak gönderdi hiç kullanmadım direk satışa cıkardım isteyen arkadaşlar varsa görüşülür..

- - - Eklendi - - -

 

ID68

Üye
701 kullanmıyorum ama tipi hep çok hoşuma gitmiştir.Malesef maddi yetersizlikten dolayı 603 aldım.
 
son güncellemeden hiç memnun değilim özellikle kamera hiç net değil. Tüm ayarları yapmama rağmen değişmedi. Ve artık oviden uygulamada indiremiyorum yükleme hatası diyor. 10 kere fabrika ayarlarına döndüm ama değişen hiçbirşey yok. Eski güncellemeyi nasıl geri alabilirim
 

bu arada konuyu hortlattın
 
hortla konu
hard format nasil atarim