701 imi satsam mı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
701 imi satsam mı
mayısta askere gidicem 1.5 sene kulanamam 1.5 sene sonra bu cıhaz ne halde olur satayımmı yoksa carlayla falan guzellesırmı?
 
kullanmayacaksan değerindeyken sat bence ,
gelince yeni cihazlar çıkar askerde telefon kullanmak istersen ucuz bir tane alırsın idare edeceğin
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
onu dusunmedim
 
kullanmayacağına göre sat. ileride bugünkü fiyata satamazsın
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
kaç para eder satsam
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
700 e verirsin kutu garanti eğer temizse
 

WebStyle

Üye
Askerden geldikten sonra ölü fiyata satmaktansa (gerçi tekrar geri dönünce satar mısınız bilmiyorum ama) şimdi satmanız daha mantıklı olur. Zaten siz askerden gelene kadar çok daha iyi modeller çıkacaktır..
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
temız bişeyligı yok 700 e gidermi
 
takas edersen edelim nokiaya dönmek istiyrm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...