700-800 Tl Android Telefon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hmm.
Şu ana kadarki önerilenlerin arasında en iyisi S Advance ve Xperia P.
Samsung S2 nasıl. Çıkalı 2 sene oldu destek var mı S2ye?
 

cyber518

Üye
S2 hepsinden iyi sua ama ekrani ikisine gore de kotu ki s2 pahali zaten
 
Lg L7'yi şiddetle tavsiye ederim. süper ötesinde bir cihaz. Bilgisayar niyetine kullanabilirsin Fiyatı 800tl civarında . istersen. resmi sitesine gir tüm özelliklerini incele
 

Sarangni

Üye
Lg L7'yi şiddetle tavsiye ederim. süper ötesinde bir cihaz. Bilgisayar niyetine kullanabilirsin Fiyatı 800tl civarında . istersen. resmi sitesine gir tüm özelliklerini incele

Iyi dediğiniz telefonun grafik işlemci adreno 200 eski telefonum gio aynı işlemci vardı. İşlemci cortex a5, cortex a9 daha iyi. Piksel yoğunluğu 217 pp düşük. Tek işlemci ve 512 ram ile kesinlikle 800 çok çok fazla. Tercih sıralamasına giremez bile.
 

cyber518

Üye
Lg L7'yi şiddetle tavsiye ederim. süper ötesinde bir cihaz. Bilgisayar niyetine kullanabilirsin Fiyatı 800tl civarında . istersen. resmi sitesine gir tüm özelliklerini incele

Ayrıca LG hangi telefonuna adamakilli jellu bean güncellemesi verdi? Lg aldiysaniz yazilim desteği beklemeyin
 

ka_za

Üye
Hmm.
Şu ana kadarki önerilenlerin arasında en iyisi S Advance ve Xperia P.
Samsung S2 nasıl. Çıkalı 2 sene oldu destek var mı S2ye?

Galaxy nexus düşün derim destek kolay kolayda bitmez 4.2.1 kullaniyoruz suan
 
    Konu Sahibi
Evet LG'nin özellikleri çok düşük yani isteklerimi karşılamaz. Aslında paran olacak Galaxy S3 alacaksında para yok işte.
Neyse şuan için aklımda Xperia P ile Nexus var. 15 Tatile az kaldı. Bir an önce seçim yapmak lazım.

- - - Eklendi - - -

Birde bu kadar telefon önerisi aldıkta ben en önemli şeyi yazmamışım oraya bu telefonların bataryaları nasıl. Yani fazla gidiyor mu? Bide ben sürekli şarja takamıyorum telefonu. Yani batarya çıkartılabilir olsun. Yanımda yedek batarya bulundururum.
Oraya yazmadığım için tekrardan özür diliyorum.
 

lordufuk

Üye

ikisi arasında kaldıysan bence nexus al hem destek var hemde performans ve ekran kalitesi olarak daha iyi ama yinede tercih senin şimdiden hayırlı olsun
 

ka_za

Üye

Yazdigin bütün özellkleri nexus ve s3 mini karsilar. Kalani senin zevkin ve ekran boyutu, tercihin gibi bisey. Nexusada cikiyor
 
bimde kampanya var 17 ocakta s3 mini 800 tl kaçırma derim
 

Samet.25

zaten o fiyatlarda ayrica s3 mini alacagina s2 alsin daha mantikli
 
    Konu Sahibi
Ya bu S3 Mini tam olarak ney. Herhalde isimle kandırıyorlar. Oyunlarda falan kasıyormuş S3 Mini. Bende telefondan biraz sogudum.
 

Samet.25

Ya bu S3 Mini tam olarak ney. Herhalde isimle kandırıyorlar. Oyunlarda falan kasıyormuş S3 Mini. Bende telefondan biraz sogudum.

s3 mini samsung un oyunu gibi samsung hep aynisini yapiyor ace de s3 de s2 de de aynisini yapti bi telefonu cikariyo 2.modeli diye ayni teli gene piyasaya suruyo
 
    Konu Sahibi
Neyse ben tam olarak kararımı verdim 4gün sonra sioariş vercem. Xperia P alcam. Yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim
 

cyber518

Üye
Yerinde karar olduğunu düşünüyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...