6710 Navigator Kullanan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
6710 Navigator Kullanan
Sadece merak ettim kaç kişi kullanıyor diye. İzlenimlerinizi paylaşınız.
 
    Konu Sahibi
Başka kullanan yok mu ? Efsaneler ne çabuk mazi oldu?
 

y4vuz_wx

Üye
war war 6710 Navıgator hackLi hemde
 
    Konu Sahibi
Çok az yav kullanan nedense. Millet bu telefonun kıymetini bilemedi. Bendeki de hackli.
 

y4vuz_wx

Üye
ya kardeş bişey sorcam ozellıklerınde 640*480 video tmm ama 30 fps çekmiorki bide güncel versionuda cıkmıor ?
 

dgrszz

Üye
kardesim ben kullandım cok guzel bir cıhaz ama hatalı ekran altında dokunmaya duyarlı yerler sorun oluyor zamanla buyuk hemde kamerada ve web browserde kendıne kendıne yakınlasıyo uzaklaşıyo 320 mhz 128 mb ram 44 stroge 70 tel hafiza serıes603.2 fp2 5 mp kamera
 
    Konu Sahibi
o sorunlar sonralari giderildi. Bende yok mesela

----------Eklendi @ 23:33:17 ---------- Yazıldı @ 23:28:17 ----------

ya kardeş bişey sorcam ozellıklerınde 640*480 video tmm ama 30 fps çekmiorki bide güncel versionuda cıkmıor ?
ben ona hiç dikkat etmemistim.
 

dgrszz

Üye
gunceleme ile duzelttiler o zaman kullan kardes guzel telefon
 
    Konu Sahibi
Evet Ankara'da baya gezdikten sonra bir yerde 2 tane birden buldum. Biri temizdi aldım diğeri biraz daha tamir görmüştü. Sonra tekrar gittim onu da alacaktım ama satılmıştı. Gerçekten temizini bulsam alırım herhalde.

----------Eklendi @ 08:56:24 ---------- Yazıldı @ 08:55:29 ----------

Telefon hafızası şöyle 100 mb'ın üzerinde olsa ne güzel olurdu. Azıcık da daha kaliteli hoparlörle tadından yenmezdi ya neyse buna şükür.
 
Tepkiler: y4vuz_wx

mumyes01

Üye
Nasıl Hackledınız Ben Ugraşıyorum daha beceremedım
 
ben de kullanıyorum

----------Eklendi @ 19:09:54 ---------- Yazıldı @ 19:08:03 ----------

o sorunlar sonralari giderildi. Bende yok mesela

----------Eklendi @ 23:33:17 ---------- Yazıldı @ 23:28:17 ----------

ben ona hiç dikkat etmemistim.
bende bazen oluyor
 

mstf_l

Üye
ben kullandım

----------Eklendi @ 19:42:00 ---------- Yazıldı @ 19:39:29 ----------

0 face için avea ayarını yaptım telefonun o kadar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...