6630 ve 6680 kamera

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
6630 ve 6680 kamera
arkadaşlar bende 6630 var ve komşumda 6680 gördüm gayet düz ve glz tel flaşyla ama benim telin kamerasımı daha iyi yoksa 6680 çünkü flaş oldugu için 6630 biraz iyi cekiyo yorumlarınızı bekliyorum bide sıbyan versiyonları aynımı tesekürler
 

kur

Üye
2 side symbian s60v2 dir.aralarinda pek fark yoksayilir,sadece 6680 de 3g goruntulu konusma yetenegi var.6630 daha hizlidir. Telefonlarin teknik ozelliklerini barindiran en genis site dur .enson cikan telefonlarin teknik ozelliklerini orda bulabilirsin.Zaten yerli ve yabanci tel.siteleri ozellikler icin o siteye bakarlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...