6600 cok yavaş

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Miximus

Üye
    Konu Sahibi
6600 cok yavaş
Arkadaşlar bnm 6600 symbian telefonum var fakat çok yavaş hafıza kartı 1 gb onunla ilgilidir diyolar ama çıkarınca da YAVAŞ yardım PLs
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Fortmat atmayı denedin mi
 

Miximus

Üye
    Konu Sahibi
Evt attım hala yavaş
 

nurkale

Üye
tel hızlandırma programları var sitesi:
buradan bulabilirsin
 
şey yap tele formst at telin kullandığı startup dosyalarını ya da o anda aktif olan ram işlemleri kontrol et ama en mantıklısı format
 

resso_21

Üye
ajanda ayarlarına gir varsayılan görünümü gün görünümü yap sonra işlem kaydı ayarlarına gir işlem kaydı süresini 1 gün yap orjinal temsını kullan tlfnun snra yapılacaklara gir yeni yapılacak notu aç speed yaz tarihi 29.01.2005 yap tamam yap snra tekra yeni not aç qoukie yap en son olarak ikisinide yapıldı diye işaretle tlfnu kapatıp aç sorun çözülür benimki uçuyo mübarek kib
 
Aga Hem Hard Hem Soft at Hard Tel Kapalıyken
*(YILDIZ) + 3 + Arama Tuşu + Açma Tuşu

2 Soft:
*#7370#
Güvenlik kodunu yaz 1 2 dk bekle
 
aqa sen havıza kartını 32 mi takıyorsun eqer takıyorsan 1cigabayt tak yada 512 kulan S onda yavaş ola bilir :-( :-)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...