6300'a En İyi Ekolayzer Ayarı(::BENCE::)

    Konu Sahibi
6300'a En İyi Ekolayzer Ayarı(::BENCE::)
Arkadaşlar 6300 için en iyi ekolayzer ayarı şöyle;

Birinci sütun en üst çizgide,
İkinci sütun yukarıdan aşağıya doğru 3. çizgide,
Üçüncü sütun tam ortada,
Dördüncü sütun yukarıdan aşağıya doğru 3. çizgide,
Beşinci sütun da tam ortada,

olacak şekilde ayarlayın.Bence ses mükemmeL çıkıyor ve artıyor.Bİ DENEYİN.
 
Tepkiler: isyankar04, asi_artvinly, muhammed.66 ve 43 diğerleri
5. sütunu ortaya aldım ama ses sanki biraz boğuk çıktı. Yine de sağol.
 

gorkm

Üye
saol mükemmel ses veriyo teşekkür ederim
 

albaycan

Üye
bence en iyisi V şeklinde oluyor..
 

1000rr

Üye
bide 5300 için oolanını yapsan tam makbule geçer
 

_teqe_

Üye
güsel
yüksek veyumuşak bi ses...
 
samsung e250 sesini nasıl yükseltebiliriz bilen varmı
 

_k@pt@n_

Üye
Bilader Indirme Butonu Nerde
 
    Konu Sahibi
Anlamadınız galiba bunu cep telefonunuzun ekolayzerinden yapacaksınız