6300 yeni özellik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oyg6161

Üye
    Konu Sahibi
6300 yeni özellik
Belki biliyorsunuzdur ama yeni gördüm ben de
Mesaj yazarken seçenek tuşuna basılı tuttuğunuzda T9 kapanıyor, yada açılıyor..
 
Tepkiler: efeyılmaz, ola_2147, aybakar ve 4 diğerleri

aygun77

Üye
Güzel bir özellik bnde biliyorum ama buraya yazcaq kadar ii deil
 

umut7741

Üye
Güzel bir özellik bnde biliyorum ama buraya yazcaq kadar ii deil...!
 
hadi canım sende nerde kaldın ta ne zamanın özelliği oooo
 

aygun77

Üye
Olsun Yineden Eline Sağlık....
 

b46

Üye
eleştirmeyin yaw
 

ttgg

Üye
arkadaşlar bilmeyenler vardır belki ...
 
bilmeyenler vardır ama adam zaten 1 konu açıp 1 mesaj atıp kaçıp gitmiş
 

s3locan

Üye
saol kardes gende emegıne saglık
 

Muro_81

Üye
Qlsun yinEde ELine SAqLık
 

goorcuf

Üye
Saol kardeşim paylaştığın için saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...