6300 windows live messenger

name001

Üye
Arkadaşlar bnim (6300) telefonuma windows live messenger nasıl yüklerim ?
 

irfan081

Üye
ebuddy yi kurduktan sonra bir ebuddy hesabı almalısınız sizin girmek istediğiniz msn proglarindan önce , kurduğunuz ebuddy programı zaten sizi uyarıyor bu konuda biraz daha dikkat ederseniz konuyu çözersiniz zaten, kolay gelsin..

--------------- Ekleme ---------------

yağmur ebuddy.com dan yükleyebilirsin
 

rambo559

Üye
la live yazıp 7048 e gonderin ordakı lınke tıklayın sıteye gırıp yukleyın 5 dk lık işi var
 
Windows un kemdi mobile messenger'i ni paylasırmsnız?
 

eyup007

Üye
ebuddy nin üstüne tanımam face dahil hepsini aynı anda açıyor
 

cnrklnc

Üye
bune ya ayarlar yapılı calışmıo