6300 Tuş Kilidi

husi_bjk

Üye
    Konu Sahibi
6300 Tuş Kilidi
Arkadaşlar soru açık . 6300 tuş kilidi parolası nasıl konur ? arkadaşımda (6680) şifre koymuş tele menüye gireceği zaman - girip açıyor. Kurcalamadım bulamadım , googleye yazıyorum saçma sapan şeyler çıkıyor , bende yardım almak için en iyi yer burası diye düşündüm.. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ,

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar bilen yokmu ?
 
Tepkiler: Tuğrul Kütükçü ve denizcigenc

eQooo

Üye
menüden ayarlar ordanda tel ayarları,ordanda güvenlik tuş kilidi var ona gir...ilk şifre 12345 güvenlik kodu -. sonra güvenlik kodu -ni istediğin şifre yap ve kullan ...işte sana sorunun cevabı...
 

husi_bjk

Üye
    Konu Sahibi
çok saolasın , bende sabahtan beri ayarlardan- güvenlik bölümünde arıyom tuş kilidini tekrar teşkkürler
 

eQooo

Üye
önemli değil dostum
 

-shut-

Üye
sony ericsona nasıl koyabiliriz bunu
 

Doğan

Üye
ilk şifre genelde hep 12345 oluyor
 
şifreyi değiştirmek için güvenlikten şifre değiştir var işte kurcala bulursun zaten
 
menüden ayarlar ordanda tel ayarları,ordanda güvenlik tuş kilidi var ona gir...ilk şifre 12345 güvenlik kodu -. sonra güvenlik kodu -ni istediğin şifre yap ve kullan ...işte sana sorunun cevabı...

KardeŞim çok tşkkürLer sayende şifremıde buLmuş oLdum bi konunu buLursam TŞK geLcek. saoL
 

afabe

Üye
selam ya arkadaslar ben sıfreyı unuttum nasıl sıfırlayabılırım yardımcı olurmusunuz
 

cres557

Üye
hardformatla çzebilirsn kardeş telefonu kapat yıldız 3 we arama cewaplama tuşlarına basılı tutarak telefonu aç tel açıldıncada o 3 tuşa basmaya dewam et sonra telefonun cillop gibi olacak
 

adem_27

Üye
çok teşekkür ederim oldu valla
 

shtemlq

Üye
merhaba ben tuş kilidi koydum ama şifre değişmiyor güvenlik kodu neyse o kalıyor şifre olarak ne yapacağım ? (acil cevap)

--------------- Ekleme ---------------

şifrem değişmiyor.ne yapacağım???
 
ya ben yazdım 12345 diye oldu ama değiştiremiyorum onuda anlatırmısın?
 

tnj172

Üye
Ya arkadslar bende bitane idareten cep telefonu aldim ama guvenlikk kilidi var tuslar kilitlenince guvenlik kilidi geliyor sifreyi bilmiyorum! Onun icin bu bilmedigim sifreyi nasil cozup guvenlik kilidini kaldira bilirim bide telefonun modeli Nokia 2600
 
maxicep proğramlarda var kilit kırma proğramı işe yarıyor güzelde tavsiye ederim
 
slm arkadaşlar bende n95 var ona nasıl koyabilirim yardımcı olursanız sevinirim
 
ayaralar güvenlik ayaralrından yapacaksın