6300 ses yüseltme

emrefb

Üye
    Konu Sahibi
6300 ses yüseltme
6300'ın sesini kaileteli bir şekilde(ekolayzer olmadan) yolu varsa lütfen biri açıklasın şimdiden teşekkürler..
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Yolu Yok Arkdaşım Hemde Ses Kodları Hopörlöre zara vererek patlatıyormuş.
 
acaba bluetooth bozuk onun için bir program bulabilirmisin ayrıce diğer programların müthüş inanılmaz birşey
 
kanka telefoncuya götür sen bu sorununu dilr getirmek için bunu nası yaptın biyazsana şu garibana
 

emrefb

Üye
    Konu Sahibi
teli ilk aldığımda ses bangır bangırdı sonra git gide azalmaya başladı..
 

YuRTcU

Üye
kardes 6300 dayımdada var sesi cok güzel cıkıyor ama 1-2 ay gecdı ses azalmaya basladı ben dısarda oldumuz için diyodum dısarının sesınden az geliyor diyodum ama sorun varmıs demekki
 
kardeşim beimde 6300 var.ama benim arkadaşım tanıdıgı bi telefon cuya yükselttirmiş.benden katkat iyi ses çıkartıyor.
 

Şarklı

Üye
sesin fazlası hopörlöre zarar

--------------- Ekleme ---------------

bide o kadar gerklide değil
 

POWER

Üye
ekolayzır ayarı dışında ses yükseltemezsini nokia 6300 da. Rivayetleri unutun.
 

ali4343

Üye
keslan.bendede 6300 var tlefonun fabrika
 

duffy.

Üye
beyler bendede 6300 telfonun orjinal sesi çok az çıkıyor ewt ama benim 6300 n hopörlör değişti orjinal değil yani ve şimdi bangır bangır ses çıkıyo =) işine yararmı bilmem
 
Aşağıdaki İşlemleri Uygulayın

Menü >> Medya >> Ekolayzer >> Ayar1 >> Bütün İşaretleri Yukarı Çekin
 

goorcuf

Üye
eko da 1.=-1de
2.de=sonda
3.de=-1
diğerleri sonda ses gayet kaliteli çkıo