6300 şarz problemi yardım bi bakın

    Konu Sahibi
6300 şarz problemi yardım bi bakın
6300 Telefonu yeni aldım ben müzik dinleyen bir insanım şarzı fllüyom akşam takıyorum sabah çıkarıyorum şarzdan ama 1 gün gidiyor şarz batarya çin malı telefon deil fll doluken çıkardım şarz kablosunu bekledim tekrar taktım gene dolmaya başladı 20 dk geçti baktım dolu gösteriyor tekrar çıkardım bekledşim taktım gene dolmaya başladı bataryadamı sorun var neyde yardım ederserniz sevinirim
 
Eğerki çok kurcalarsan 1 gün bile gitmez Telefonu hiç kurcalama (mp3,oyun,program,video) o şekilde bataryayı test et, benimde sen gibi 1 gün bile gitmezdi, test yaptıgımda günlük neredeyse 2 saat konusarak 4 gün gittiğini gördüm
Sanırım multımedıa baya sarj yıyor
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Evet müzik dinleyen insanlara pek önermemBataryada olan bir sorun deil yani.
 

caesz

Üye
Benimde 6300 2 musicten sonra şarj yarıyor iniyor çok gıcık temalarım ve bekleme resmı ve ekran goruntusu çok şarj yiyor bnm =)
 
yapılacak bişey yok batarya orjinal dahi olsa dayanmaz...
 

FEXAA

Üye
haklısınız arkdaşlar ama denenmış olarak yapabılıyosanız mp3 formunda deılde acc formunda dınlersenız o kdar şarj yemez bıde batarya gucu 860mA ama benn şahsen bl-5c kullanıyorum ınanın kı 4 gun gıttı aama batarja güçlüü o yüzden 2 saate yakın doluyo ama dolunca fazla gıdıoo şahsen tarafımdan denen dı