6300 kamera arızası

    Konu Sahibi
6300 kamera arızası
6300 da kamerayı açınca işlem başarısız diyorsa şunu yapın

kameranın olduğu yere biraz vurun belki çalışır

ben kendi telefonumda denedim oldu

sizde bi deneyim çalışma ihtimali %50

--------------- Ekleme ---------------

iyi şanslar
 
teli sök temassızlık vardır yada tamirci halleder
 

Emre-45

Üye
Aferin sana
 
benim 5300'ın da hoparlör bozuk ama türk işi yapınca olmuo
 

blackxXx

Üye
bende aynısı oldu bende telefondaki bütün dosyaları bilgisayar a attım ve sonra telefonun hafıza kartını biçimlendirdim ve dosyaları geri hafıza kartına attım ve kamera çalışmaya başladı
 

oziserit

Üye
yada fabrika ayarına döndür
 
bende de oldu aynı olay hafıza kartını biçimlendirdim açıldı.
 

lovemi

Üye
arkadaşlar eger 6300 kemara başarısız diyorsu bu link e tıklayın derdinize anında derman ollsun

--------------- Ekleme ---------------

pardon arkadaşlar 6300 yazacaktım 6288 yazılmış ama burda 6300 kemara başarısız sorunu cözecek şema var anında calısıyor ben denredim çalısıyor
 

kaan7878

Üye
aga tamirciye gerek yok telefonunla güneşin manzarasının falan çekerken yada lambadan v.b. gibi şeylerden gelen ışıklar doğrudan kameraya geldiğine (tel kendini korumak için olsa gerek) kamerayı bi süre kapıyo arada sırada açmayı dene o çalışırr
 
türk usulu tamirde bazen 10 tl lik tamir parasın 100 e de çıkartabiliyor dikkat edin
 

kaan7878

Üye
ben telefonu aç içini kurcala demiyorum ki tamirciye götürmekte acele etme diyorum
ayrıce tamirde bi kapağını açıp kapamaya bile kafadan 10 tl alıyolar zaten